03
февраль
2023
Келеңсіз жағдайдың алдын алу мақсатында педагогтарға өткізілген кеңестер Хаттамасы
Ж.Егінбаев атындағы интернаты бар (орта мектеп КММ
Келеңсіз жағдайдың алдын алу мақсатында педагогтарға өткізілген кеңестер
Хаттамасы
Мерзімі: 10.11.22ж
Барлығы: 54
Қатысқандар саны: 45
Тақырыбы: Буллинг және кибербуллингтің алдын алу әдістері мен күресу жолдары
Мақсаты: педагогтарға буллинг және кибербуллинг жайында түсіндіру және оның алдын алу жолдарын қарастыру.
Алдын алу жұмысы барысында: мектеп педагогтарына «Буллинг дегеніміз не?» және «Кибербуллин дегеніміз не?» тақырыбында қысқаша түсініктеме берілді. Сонымен қатар буллингтің түрлері, оған қатсушылар туралы айтылды.
Дүние жүзілік балалар ұйымының зерттеулер нәтижесі және Қазақстандағы
зерттеуі де мектептегі зорлық-зомбылық кезінде қорлау мен бопсалауды бастан өткерген балалардың суицидтік мінез-құлық қаупі жоғары екені де ескертілді.
Буллинг құрбаны немесе жәбірлеуші болуға бейімді балалардың сипаттамалары да айтылды.
Сонымен қатар, өз мектептебімізде оқушылардың (булинг және кибербуллинг) қаншалықты жиі қатыгездікпен немесе әділетсіз қарым-қатынаста болатындарын анықтау сауалнамасының қорытындысы таныстырылды.
Қорытынды: жалпы мектеп педагогтары «Буллинг және кибербуллинг туралы қысқаша түсінді және оның алдын алу әдістері мен күресу жолдары туралы ақпарат алды.
Педагог- психолог: М.Каблаш
Келеңсіз жағдайдың алдын алу мақсатында педагогтарға өткізілген кеңестер
Хаттамасы
Мерзімі: 10.11.22ж
Барлығы: 54
Қатысқандар саны: 45
Тақырыбы: Буллинг және кибербуллингтің алдын алу әдістері мен күресу жолдары
Мақсаты: педагогтарға буллинг және кибербуллинг жайында түсіндіру және оның алдын алу жолдарын қарастыру.
Алдын алу жұмысы барысында: мектеп педагогтарына «Буллинг дегеніміз не?» және «Кибербуллин дегеніміз не?» тақырыбында қысқаша түсініктеме берілді. Сонымен қатар буллингтің түрлері, оған қатсушылар туралы айтылды.
Дүние жүзілік балалар ұйымының зерттеулер нәтижесі және Қазақстандағы
зерттеуі де мектептегі зорлық-зомбылық кезінде қорлау мен бопсалауды бастан өткерген балалардың суицидтік мінез-құлық қаупі жоғары екені де ескертілді.
Буллинг құрбаны немесе жәбірлеуші болуға бейімді балалардың сипаттамалары да айтылды.
Сонымен қатар, өз мектептебімізде оқушылардың (булинг және кибербуллинг) қаншалықты жиі қатыгездікпен немесе әділетсіз қарым-қатынаста болатындарын анықтау сауалнамасының қорытындысы таныстырылды.
Қорытынды: жалпы мектеп педагогтары «Буллинг және кибербуллинг туралы қысқаша түсінді және оның алдын алу әдістері мен күресу жолдары туралы ақпарат алды.
Педагог- психолог: М.Каблаш