12
март
2024
Құқық бұзушылықтың алдын алу туралы мәлімет
Психологиялық қызметтің «Құқық бұзушылықтың алдын алу» мақсатында жүргізілген жұмыстары туралы мәлімет
2023-2024 оқу жылының қыркүйек айынан бастап, қазіргі уақытқа дейін мектеп оқушыларының құқық бұзушылық мәселесі бойынша алдын алу жұмыстары мектептің тәрбие ісі жөіндегі орынбасары Н.Рахимбаевамен және сынып жетекшілерімен бірлесе жүгізіліп келеді.
Мектеп бойынша 5- 11 сынып оқушыларынан құқық бұзушылық мәселесі бойынша жасырын сауалнама алынып қорытынды жасалды. Нәтижесінде
Жасырын сауалнаманың нұсқауы: төмендегідей.
1.Сен мектепте Зорлық зомбылыққа ұшырадың ба?
2. Егер Иә болса көмек сұрап, полицияға жүгіндің бе?
3.Сіздің мектепте Бопсалаушылық деректер бар ма?
4.Саған қатысты бопсалаушылық болды ма?
5.Егер «иә» болған жағдайда бопсалаушы сіздің мектепте оқиды ма?
6.Егер иә болған жағдайда бопсалаушы басқа мектепте оқи ма? – деген барлық сұраққа «жоқ» деп 208 оқушы жауап берді.
Сұрақ№ «иә» % «жоқ» %
1 - - 210 100
2 - - 210 100
3 - - 210 100
4 - - 210 100
5 - - 210 100
6 - - 210 100
Жасөспірімдердің мінез- құлық ерекшеліктерін анықтау тест алынды тест нәтижесінде қатысқан оқушылардың 65% ы эктроверттер, 35% ы интроверттер екендігі анықталды.
Бала құқығы жайында, құқық бұзушыдықтың алдын алу барысында ата- аналарға кеңестер өткізілді. 1 және 5 сыныптың ата- аналарына бейімделуге байланысты кеңестер, тренингтер ұйымдастырлды. Ата- аналаға сауалнама әзірленіп, «Сіз қандай ата-анасыз?» тақырыбында сауалнама алынып, қатысқан ата-аналардың қандай екендгін ата-аналар өздері талқылады. Тест талдау нәтижесінде ата- аналардың балаға деген жақсы қарым- қатынасы мейірімділігі, қамқорлығы жоғары деп бағаланды.
Жыныстық тәрбиеге байланысты жоғарғы сынып оқушыларына жиналыс өткізіліп, қыздарына кеңестер жүргізіліп, хаттамасы толтырылды. Қыздар арасында «Қыз бала мен ер бала арасында достық қарым- қатынас болама?» тақырыбында дебат өткізілді. Соңында қыз тәрбиесіне қатысты тренинг ұйымдастырылды.
желтқсан айында нашақорлықтың алдын алу мақсатында оқу жылы басынан ай сайын жоғарғы сыныптарда анкеталар, жасырын сауалнамалар алынып, қорытындысы шығарылып отырды. Сауалнама нәтижесінде нашақорлық туралы оқушылар толық түсінетіндіктерін ашық түрде жазып берді.
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Н.Рахимбаеваға таныстырылды. іс-шараны қорытындылай келе, нашақорлықтың адын алу әр оқушының міндеті екенін түсіндірді. Іс – шара соңында оқушылардың зейінін арттыру психологиялық жаттығулар жүргізілді.
Қыркүйек айынан осы уақыт аралығына дейін бірден екі рет немесе үнемі тәртіп бұзған оқушылар жеке бақылауға алынып, жеке кеңестер берілді.
Ата –аналарына және сынып жетекшілеріне баланың тәрбие жағдайы мен мінезінде ерекшеліктердің бар екенін таныстыра отырып, бірлесе жұмыс жасау қолға алынды.
Құқық бұзушылық жағдайлары болғандықтан 5 оқушы бақылауға алынды
Бақылауға алынған оқушыларға сынып бойынша да және жеке де кеңестер берілді.
Бұл оқушылар сынып бойынша тәрбиеге қиындық тудыратын оқушы ретінде психологиялық бақылау есебіне алынып, сынып жетекшімен бірлесе жұмыстар жүргізіліп келеді.
Қазіргі уақытта оқушылар сыныпта көшбасшы оқушылар қатарынан көздерін көрсете білді. Кеңес беру бақылау жұмыстарының қорытындысында оқушылар тәртібін түзеуге тырысуда.
Ұсыныс: Сынып жетекшілерге: құқық бұзушылықтың алдын алу барысында тәрбие сағатында, сыныптан тыс іш шараларда рухани құндылықтарды қалыптастыруға негізделген іс – шаралар ұйымдастыру, (слайд, видео ролик арқылы көрсету) түсіндіру.
Жеке баланың тәрбиесі жайлы мәселерді ата-аналарға түсіндіру, қиын жағдайларды бірге шешу жолдарын қарастыру.
Ұсыныспен таныстым:
Д.Барлыбаева
Қ.Мамраимова
А.Утенова
А.Сағымбетов
2023-2024 оқу жылының қыркүйек айынан бастап, қазіргі уақытқа дейін мектеп оқушыларының құқық бұзушылық мәселесі бойынша алдын алу жұмыстары мектептің тәрбие ісі жөіндегі орынбасары Н.Рахимбаевамен және сынып жетекшілерімен бірлесе жүгізіліп келеді.
Мектеп бойынша 5- 11 сынып оқушыларынан құқық бұзушылық мәселесі бойынша жасырын сауалнама алынып қорытынды жасалды. Нәтижесінде
Жасырын сауалнаманың нұсқауы: төмендегідей.
1.Сен мектепте Зорлық зомбылыққа ұшырадың ба?
2. Егер Иә болса көмек сұрап, полицияға жүгіндің бе?
3.Сіздің мектепте Бопсалаушылық деректер бар ма?
4.Саған қатысты бопсалаушылық болды ма?
5.Егер «иә» болған жағдайда бопсалаушы сіздің мектепте оқиды ма?
6.Егер иә болған жағдайда бопсалаушы басқа мектепте оқи ма? – деген барлық сұраққа «жоқ» деп 208 оқушы жауап берді.
Сұрақ№ «иә» % «жоқ» %
1 - - 210 100
2 - - 210 100
3 - - 210 100
4 - - 210 100
5 - - 210 100
6 - - 210 100
Жасөспірімдердің мінез- құлық ерекшеліктерін анықтау тест алынды тест нәтижесінде қатысқан оқушылардың 65% ы эктроверттер, 35% ы интроверттер екендігі анықталды.
Бала құқығы жайында, құқық бұзушыдықтың алдын алу барысында ата- аналарға кеңестер өткізілді. 1 және 5 сыныптың ата- аналарына бейімделуге байланысты кеңестер, тренингтер ұйымдастырлды. Ата- аналаға сауалнама әзірленіп, «Сіз қандай ата-анасыз?» тақырыбында сауалнама алынып, қатысқан ата-аналардың қандай екендгін ата-аналар өздері талқылады. Тест талдау нәтижесінде ата- аналардың балаға деген жақсы қарым- қатынасы мейірімділігі, қамқорлығы жоғары деп бағаланды.
Жыныстық тәрбиеге байланысты жоғарғы сынып оқушыларына жиналыс өткізіліп, қыздарына кеңестер жүргізіліп, хаттамасы толтырылды. Қыздар арасында «Қыз бала мен ер бала арасында достық қарым- қатынас болама?» тақырыбында дебат өткізілді. Соңында қыз тәрбиесіне қатысты тренинг ұйымдастырылды.
желтқсан айында нашақорлықтың алдын алу мақсатында оқу жылы басынан ай сайын жоғарғы сыныптарда анкеталар, жасырын сауалнамалар алынып, қорытындысы шығарылып отырды. Сауалнама нәтижесінде нашақорлық туралы оқушылар толық түсінетіндіктерін ашық түрде жазып берді.
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Н.Рахимбаеваға таныстырылды. іс-шараны қорытындылай келе, нашақорлықтың адын алу әр оқушының міндеті екенін түсіндірді. Іс – шара соңында оқушылардың зейінін арттыру психологиялық жаттығулар жүргізілді.
Қыркүйек айынан осы уақыт аралығына дейін бірден екі рет немесе үнемі тәртіп бұзған оқушылар жеке бақылауға алынып, жеке кеңестер берілді.
Ата –аналарына және сынып жетекшілеріне баланың тәрбие жағдайы мен мінезінде ерекшеліктердің бар екенін таныстыра отырып, бірлесе жұмыс жасау қолға алынды.
Құқық бұзушылық жағдайлары болғандықтан 5 оқушы бақылауға алынды
Бақылауға алынған оқушыларға сынып бойынша да және жеке де кеңестер берілді.
Бұл оқушылар сынып бойынша тәрбиеге қиындық тудыратын оқушы ретінде психологиялық бақылау есебіне алынып, сынып жетекшімен бірлесе жұмыстар жүргізіліп келеді.
Қазіргі уақытта оқушылар сыныпта көшбасшы оқушылар қатарынан көздерін көрсете білді. Кеңес беру бақылау жұмыстарының қорытындысында оқушылар тәртібін түзеуге тырысуда.
Ұсыныс: Сынып жетекшілерге: құқық бұзушылықтың алдын алу барысында тәрбие сағатында, сыныптан тыс іш шараларда рухани құндылықтарды қалыптастыруға негізделген іс – шаралар ұйымдастыру, (слайд, видео ролик арқылы көрсету) түсіндіру.
Жеке баланың тәрбиесі жайлы мәселерді ата-аналарға түсіндіру, қиын жағдайларды бірге шешу жолдарын қарастыру.
Ұсыныспен таныстым:
Д.Барлыбаева
Қ.Мамраимова
А.Утенова
А.Сағымбетов