12
март
2024
Қарым - қатынас жаттығулары
Ж.Егінбаев атындағы интернаты бар орта мектеп КММ
5- 7 сынып оқушыларына өткізілген тренинтік элеметтері баржаттығулардың
Хаттамасы №
Мерзімі: 28.09.2023ж
Қатысқандар: 5-7 сыныптың оқушылары
Тақырыбы: «Қарым –қатынас дағдыларын» дамытуға арналған жаттығулар.
Мақсаты: 5 -7 сынып оқушыларын қарым – қатынас жасауға дағдыландыру және дұрыс қарым-қатынасқа түсу мәдениетін қалыптастыру, бір – бірін түсіністікке, достық, жолдастық қарым – қатынасының қалптасуына әсер ету.
Міндеті: топтың аталуы: бір – біріне деген сергектік, адамгершілік қатынасын қалыптастыру арқылы тұлғаның өсуіне, өзін – өзі тәрбиелеуге және жетілдіруге ынталандыру.
Тренинг барысы: тренингке қатысушыларға «Жылы жүрек – жақсы тілек» тақырыбында психологиялық ахуал қалыптастырылды. «Арал» ойыны, «Мен кіммін?» ойыны, «Өрмекші торы» ойыны, «Жылы жүрек» жаттығулары жүргізілді.
Қорытынды: тренингке қатысушы оқушылар жоғары көңіл – күйде өздеріне жағымды әсер алды.
Ортада социомертиядан оқшау қалған және жаңадан келген оқушылар да белсене қатысып, өздерін көрсете білді.
Оқушылар бір – бірін түсініп, достық, жолдастық қарым – қатынас қалптастыра алды.
Педагог- психолог: М.Каблаш
5- 7 сынып оқушыларына өткізілген тренинтік элеметтері баржаттығулардың
Хаттамасы №
Мерзімі: 28.09.2023ж
Қатысқандар: 5-7 сыныптың оқушылары
Тақырыбы: «Қарым –қатынас дағдыларын» дамытуға арналған жаттығулар.
Мақсаты: 5 -7 сынып оқушыларын қарым – қатынас жасауға дағдыландыру және дұрыс қарым-қатынасқа түсу мәдениетін қалыптастыру, бір – бірін түсіністікке, достық, жолдастық қарым – қатынасының қалптасуына әсер ету.
Міндеті: топтың аталуы: бір – біріне деген сергектік, адамгершілік қатынасын қалыптастыру арқылы тұлғаның өсуіне, өзін – өзі тәрбиелеуге және жетілдіруге ынталандыру.
Тренинг барысы: тренингке қатысушыларға «Жылы жүрек – жақсы тілек» тақырыбында психологиялық ахуал қалыптастырылды. «Арал» ойыны, «Мен кіммін?» ойыны, «Өрмекші торы» ойыны, «Жылы жүрек» жаттығулары жүргізілді.
Қорытынды: тренингке қатысушы оқушылар жоғары көңіл – күйде өздеріне жағымды әсер алды.
Ортада социомертиядан оқшау қалған және жаңадан келген оқушылар да белсене қатысып, өздерін көрсете білді.
Оқушылар бір – бірін түсініп, достық, жолдастық қарым – қатынас қалптастыра алды.
Педагог- психолог: М.Каблаш