«Кәсіби қоғамдастықты ұйымдастыру арқылы мектепті дамыту жоспары» 2021- 2022 оқу жылы » Жетісу облысы Көксу ауданы Ж.Егінбаев атындағы орта мектеп
Жетісу облысы білім басқармасының
Көксу ауданы білім бөлімінің
"Ж.Егінбаев атындағы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » «Кәсіби қоғамдастықты ұйымдастыру арқылы мектепті дамыту жоспары» 2021- 2022 оқу жылы
09
сентябрь
2021

«Кәсіби қоғамдастықты ұйымдастыру арқылы мектепті дамыту жоспары» 2021- 2022 оқу жылы


Ж. Егінбаев атындағы интернаты бар орта мектеп






«Кәсіби қоғамдастықты ұйымдастыру арқылы
мектепті дамыту жоспары»

2021- 2022 оқу жылы

















Бекітемін:
Мектеп директоры:
_______ Г.А. Асылбекова
«_____» ________ 2021 ж


Келісілді:
Оқу ісінің меңгерушісі :
_______ Т.Ж. Абилов
«_____» ________ 2021 ж






Мектепті дамыту жоспары


Тақырыбы: Білім беру үрдісінде білім сапасын арттыру мақсатында оқушылардың функционалды сауаттылығын арттыру және мұғалімдердің пәндік құзіреттілігін арттыру
Мақсаты:
1.-Жаңартылған білім мазмұны аясында мұғалімдердің мен оқушылардың бірлескен жұмысында, оқыту мен оқуда заманауи технологияларды тәжірибеге енгізу арқылы оқушылардың танымдық қабілеттері мен пәндік құзіреттілігін, функционалдық сауаттылықты дамыту
2.Мұғалімдер мен оқушылардың бірлескен жұмысында озық педагогикалық технологияларды тиімді қолдану, мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін арттыру, өзара әрекеттестік жұмыстарын жетілдіру
3.Тәлімгерлік пен коучинг үрдісін қолданып, мұғалімдердің кәсіби қабілеттері мен тәжірибелік кәсіби құзіреттілігінің артуын жолға қою мұғалімдердің үздіксіз кәсіби дамуына ықпал ету, кәсіби тәжірибені жетілдіру,
4.Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында оқыту әдістерін, технологияларын жаңарту, педагогикалық жаңа технолгияларды енгізу және инновациялық үдерістерді белсендіру, критериалды бағалау жүйесін тиімді қолдану,
5.Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында оқушылардың пәндік құзіреттілігі мен функционалдық дағдыларын арттыру арқылы оқу сапасын жақсарту,
6.Кәсіби құзіреттілігін арттыру барысында мұғалімдерге психологиялық көмек көрсету,
7.Білім алушыларға психологиялық- педагогикалық қолдау арқылы білім алуға қолайлы орта туғызу.







Мектепті дамыту жоспарының басымдықтары:

-Білім беру мазмұнын жаңарту аясында педагогикалық үдерістерді тиімді ұйымдастыру, мектеп тәжірибесінде бөлінген көшбасшылықты дамыту, жұмыс топтарын мен зерттеу топтарының жұмыстарын тиімді ұйымдастыру
-Мұғалімдерді кәсіби қолдау арқылы кәсіби құзіреттілігін арттыру, кәсіби қоғамдастық аясында тиімді қарым-қатынас орнату, тәжірибені тарату
-Мұғалімдердің кәсіби дамуы мен құзіреттілігінің артттыру жолдарын жоспарлау, бірлескен оқу мен командалық жұмысты ұйымдастыру арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін, пәндік құзіреттілігін, фуннкционалдық сауаттылығын
-Оқыту мен оқу үрдісіне замануи озық педагогикалық технолгияларды қолдану арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығы мен пәндік құзіреттілігін дамыту
-Оқушылардың оқыту нәтижесін бағалау жүйесін дамыту арқылы білім сапасын арттыру

Нәтиже мен табыс критерийлері

Мұғалімдер үшінОқушылар үшін
Ата-аналар


1.Жаңартылған білім беру аясында мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігі артады, табысты құзырлы тұлға қалыптастырады.

2.Мұғалімдер сабақтарында сыни ойлауды арттыратын, тиімді озық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың танымдық, функционалдық сауаттылығын дамытады.


3.Оқу үрдісін жаңаша ұйымдастыру арқылы білім беру мазмұнын жетілдіреді. Оқушының оқудағы іс-әрекеті арқылы танымдық, сыни ойлау дағдыларын арттырады, пәндік құзіреттілігі және функционалдық сауаттылығын дамытады
-Сабақтарды сауаттылықты арттыру және құзіреттілікті дамытуды арттыратын танымдық тапсырмаларды қолданады.

4.Мұғалімдер сыни тұрғыдан ойлауды тиімді қолдану арқылы оқушылардың танымдық және пәндік құзіреттілігін мен ұстанымының дамуына ықпал етеді, оқыту нәтижесі артады.

5.Мұғалімдер оқу үрдісін жаңаша ұйымдастыру арқылы оқушыларға өз әлеуетін арттыруға мүмкіндік береді, ойлау дағдыларын жетілдіреді, оқу ортасын тиімді ұйымдастырады.



1.Шығармашыл, белсенді, шешім қабылдай алатын, өмір бойы білім алуға дайын тұлға қалыптасады.


2.Оқушылардың танымдық, сыни ойлау, шығармашылық қабілеттері дамиды, фукнционалдық сауаттылығы мен пәндік құзіреттілігі артады



3.Оқушылардың танымдық қабілеттері дамиды
-Оқушылар бірлескен таным процесіне белсенді араласады, танымдық, пәндік, коммуникативті, АКТ құзіреттілігі артады.






4.Оқушылар өздігінен ақпарат іздеуге, ақпаратты талдауды, саралап, бағалауды үйренеді, шығармашылық қабілеттері артады, белсенділігі артады, өздігінен шешім қабылдай алады.


5.Сыныпта қолайлы ахуал қалыптасады.
-Сыныпта ынтымақтастық қарым-қатынас қалыптасады, оқушылардың әлеуметтік дағдылары дамиды
-Оқушылардың оқу мотвациясы артып, оқу ісіне қызығушылығы артып, қалай оқу керектігін үйренеді.





•Ата-аналар жиналысына, мектеп өміріне белсенді ат салысады.

•.


•Мұғалімдермен бірлесе отырып, сабақ процесіне өзгерістер енгізе алады, мектеп серіктесі бола алады.


Ата-аналарда мектеп, сабақ мұғалімі туралы жағымды көзқарас қалыптасады.

№Іс-шараларМақсатыЖауаптыларРесурстарМерзіміМониторинг
Эвалюация Күтілетін нәтижеДәлелдемелер
1Мектеп көшбасшылығын бөлу, бекіту

Бөлінген көшбасшылықты жүзеге асыру, жұмыс жүктемесін бөлуМектеп әкімшілігі
Тізімдер, кесте, НұсқаулықҚыркүйек Жұмысшы топтарының құрамы мен зерттеу топтары анықталады. Жұмысшы топтары құрылады, көшбасшылық ету мүмкіндіктері барлық қызметкерлерге беріледі.Тізім, кесте, фотосуреттер
2Мектепті дамыту жоспарын бекіту

а ) Кәсіби қоғамдастықты дамыту, атқарылатын іс-шараларды талқылау



•Деңгейлік бағдарлама идеялары мен жаңартылған білім мазмұны идеяларын жоспарға енгізу

•Мектеп ішілік және желілік кәсіби қоғамдастықты дамыту жолдарын айқындау

-Мектептің даму жоспарымен таныстыру, талқылау

•Кәсіби қоғамдастықты дамыту, мектеп тәжірибесін түрлендіру мақсатындағы іс шаралар кешенін талқылау


Сабақты зерттеу топтары мен нысаналы сыныптарды анықтау Мектеп әкімшілігі, шығармашылық топ, сертификатталған мұғалімдер
Мектеп әкімшілігі
Кәсіби қоғамдастық мүшелеріНұсақаулық,
Деңгейлік бағдарламадан өткен мұғалімдер


Үлестірмелі материалдар
Нұсқаулық, жоспар
ПрезентацияҚыркүйекМектеп әкімшілі-гінің ұсыныстары, пікірлері
Кері байланыс, ой пікірлері•Тәжірибеге өзгеріс енгізуге ықпал етеді
•Кәсіби қоғамдастықты дамыту жолға қойылады.

•Деңгейлік бағдарлама мен жаңартылған білім мазмұны идеялары негізінде мектеп тәжірибесіне енгізілетін өзгерістер кәсіби қоғамдастық аясында атқарылатын іс-шаралармен танысады.


Сабақты зерттеу жұмысы қолға алынады.

Жоспар, кесте


















Фотосурет-тер, кері байланыс
3Жаңартылған білім беру мазмұны аясында педагогтердің кәсіби құзіреттілігін дамытудың маңызы

Баяндама


Жаңартылған білім беру бағдарламасының негізгі мақсатымен критериалды бағалау жүйесін енгізу және оқытудың әдіс-тәсілдері мен әртүрлі құралдарын қолданудың тиімділігін мен ерекшеліктерімен таныстыру
Г.Асылбекова
Г.Танкакова Презентация
Слайдтар
ҚыркүйекКері байланыс. Ұсыныстар қабылдау Қорытындылау
Педагог құзіреттілігін арттырудың маңызы тайқындалады.Фотосуреттер
Кері байланыс
4
Тәлімгерлік үрдісі



Тәлімгерлікті жоспарлау








Тәлімгер мен тәлім алушылар мұғалімдерін бекіту, жұмыс жоспарларын бекіту

Жас маман мектебіне жоспарларын өткізу, есеп беру
Сертификатталған мұғалімдер
Жоғары санатты мұғалімдер
Нұсқаулық, слайд,
Сертификатталған мұғалімдерҚыркүйек
Тәлімгерлік жоспарлары

Тәлім алушылардың қажеттілігі анықталады

Тәлімгерлер мен
тәлім алушылармен ынтымақтастық қалыптасады.
Фотосуреттер, рефлексиялық жазба
5
Оқыту үдерісінде фунционалдық сауаттылықтың маңызы

Коучинг Жаңартылған білім беру мазмұны бағдарлама аясында функционалды сауаттылықты дамытудың маңызын түсінедіР.Абилкаирова

Нұсқаулық,
слайд, үлестірмелер, флипчарт, маркер, стикерҚазан Рефлексия, кері байланысМұғалімдер сабақта оқушылардың функционалды сауаттылығын дамытуды үйренедіФото, бейнежазба
6PISA оқушылардың білімі мен біліктілігін бағалаудың халқаралық бағдарламасы


PISA халықаралық зерттеу бағдарламасы әдіс-тәсілдері арқылы оқушылардың білім беруде оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын дамыту жолдары

ТаныстырылымГ.Жакенова







Б.Сарыбаева
7
«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуда тиімді технологияларды қолдану
Шебер сыныпФункционалдық сауаттылығын дамытуда тиімді технологияларды қолдануды үйренеді Сертификатталған мұғалімдер

Ж.Салқынбаева
А. Утенова
Слайд, мәнмәтін, үлестірмелер, флипчарт, маркер, стикерҚазан Кері байланыс, бақылауӨз тәжірибесінде
функционалдық сауаттылықты дамытудың тиімді жолдары мен әдістерін қолданады



Фотосуреттер, бейнежазба
8
Оқушылардың функциоаналды сауаттылығын арттыруға бағытталған тапсырмалар ұйымдастыру
Тренинг
Функциоаналды сауаттылығын арттыруға бағытталған тапсырмалар ұйымдастыру жолдрыСертификатталған мұғалімдер


Д. Барлыбаева
А. Алпысбаева
Мектеп мұғалімдері, НұсқаулықҚазанРефлексия, кері байланыс Өз сабақтарында оқу мақсаттарына орай тапсырмаларды құруды үйренеді.Фотосу-
реттер, кері байланыс парақшалары
9Мектеп оқушыларының функциоаналдық сауаттылығын қалыптастырудың тетіктері

Таныстырылым, БаяндамаФункциоаналдық сауаттылығын қалыптастырудың тетіктері бойынша түсінік қалыптасадыСертификатталған мұғалімдер

Н. Турсунбаева
Д.Дуйсенбаева


Бейнежазбалар, презентациялар, Үлестірме материалдар
Қазан Кері байланыс, сабақ жоспарларыФункциоаналдық сауаттылығын қалыптастырудың тетіктерін үйренеді
10Тәлім алушылармен (жас мамандармен)
бірлескен жұмыс

-Тәжірибе алмасу
-Өзара сабаққа қатысу
- Кәсіби сұхбат
-Тәжірибеі өзгерту
Мұғалімдердің диалогтік оқытудың әдістерін сабақта тиімді пайдалануын бақылау

Кәсіби сұбат жүргізу арқылы тәлімгердің тәжірибесін жақсартуға ықпал ету Тәлімгерлер,
Сертификатталған мұғалімдер

Слайд, мәнмәтін, үлестірмелер, флипчарт, маркер, стикерҚазан желтоқсан, наурыз, мамыр

Кері байланыс, бақылау, қадағалау, дәлелдеме-лерді талдауОқу мен оқыту үрдісінде диалогтік оқыту модулінің әдіс- тәсілдерін қолданады

Өзін-өзі реттей отырып сабақта жіберген қателіктерін, жетістіктерін саралайды, қорытынды жасайды, жаңаша ойлау дағдысы қалыптасады
Бақылау күнделігі,
Рефлексивті есеп
Бейнежазба фотосурет-тер
11Білім берудегі жаңа трендтер

Таныстырылым Қазіргі заманға сай жаңа білім беру трендтері түрлерімен танысуТәлімгерлер,
Сертификатталған мұғалімдер

Слайд, мәнмәтін, үлестірмелер, флипчарт, маркер, стикерҚазан желтоқсан, наурыз, мамыр

Кері байланыс, бақылау, қадағалау, дәлелдеме-лерді талдаубілім беру трендтері түрлерімен танысуБақылау күнделігі,
Рефлексивті есеп
Бейнежазба фотосурет-тер
12Оқытудың интерактивті технологиялары мен оларды қолданудың ерекшеліктері

Таныстырылым Құзіреттілік түсінігі, мәнін және түрлерімен танысады
Г. Танкакова
Нұсқаулық,
слайд, үлестірмелер, флипчарт, маркер, стикерҚарашаСауалнама, рефлексияҚұзіреттіліктің маңызын үйренеді, түрлерін ажыратады Фото, бейнежазба
13
Заманауи цифрлық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың құзіреттілігін дамыту

Коучинг Оқушылардың құзіреттілігін дамытуда озық технологияны қолдану жолдарын біледіГ. Жакенова
Нұсқаулық,
слайд, үлестірмелер, флипчарт, маркер, стикерҚарашаСауалнама, рефлексияМұғалімдер құзіреттілік түсінігі, оны дамытуда замануи технологияны қолдану жоддарымен танысадыФото, бейнежазба
14Оқушылардың тілдік құзіреттілігін дамыту жолдары

Шебер сынып
Тілдік құзіреттілікті дамыту жолдарымен танысады
Д. Барлыбаева
А .Алпысбаева
Флипчарт маркер презентация бейнежазбаларҚарашаКері байланыс, ой пікірлер, саулнамаОқушының тілдік құзіреттілігін дамыту жолдарын тәжірибеде қолдана аладыФотосуреттер, слайд, презентация
15Сабақ барысында оқушы тұлғасының дара ерекшеліктерін анықтау, психологиялық көмек көрсету
Психологиялық тренинг

Оқушыларға психологиялық сипаттама беру, дара ерекшеліктерін оқытуда ескеру жолдары. М. Қаблаш

Нұсқаулық,
слайд, үлестірмелер, флипчарт, маркер, стикерҚарашаСауалнама, рефлексияМұғалімдер сабақта оқушыларға психологиялық ерекешліктеріне орай оқытуды ұйымдастыру жолдарымен танысады Фото, бейнежазба
16
Сабақты зерттеу



Нысаналы сыныптарда
Зерттеу сабақтарын өткізу



Зерттеу сабақтары өткізу

Нысаналы сыныптарда
LS әдісі арқылы А, В, С оқушыларын зерттеу

Сабаққа жаңа әдіс-тәсілдерді енгізу мақсатында зерттеу жүргізу
Зерттеу топтары

Мектеп тренерлері
Барлық шығармашылық топ мүшелеріНұсқаулық, презентация, флипчарт, стикерле Сабақ жоспарлары
АКТ,
Нұсқаулық рЗерттеу жүргізу мерзімі шеңберінде Сабақтардың нәтижерін саралау, оқушылардан сауалнама алуЗерттеу сабақтарын жүргізу арқылы нысаналы сыныптарды білім сапасын арттыру үшін оқытуүрдісіне жаңа тәсілдер енгізіледі

Оқушылардың белсенділігі, сабаққа қызығушылығы, өз бетімен жұмыс істеу қабілеті артады
Мұғалімдер бірлесе жұмыс істейді, өзара тәжірибе алмасадыФотосуреттер, кері байланыс парақшалары
17Іс -әрекеттегі зерттеу

Мектеп тәжірибесіндегі

Іс- әрекетті зерттеуІс-әрекеттегі зерттеу- тәжірибені жетілдіру, терең түсіну мақсатында немесе қабылданған шешім туралы хабарлау үшін сыныптағы жұмысты, тәжірибені жүйелі зерттеуСертификатталған мұғалімдер
Шығармашылық топ мүшелеріНұсқаулық, презентация, флипчарт, стикерле Сабақ жоспарлары
АКТ,
НұсқаулықЗерттеу мерзімі шеңберінде Іс әрекеттегі зерттеу әдістемесіІс әрекеттегі зерттеу арқылы тәжірибені жетілдіредіФотосуреттер, кері байланыс парақшалары
18Оқытуда басшылыққа алынатын құзіреттілік түрлері
Таныстырылым Оқытуда басшылыққа алынатын негізгі құзіреттілік түрлері Г. Танкакова
Нұсқаулық, презентация, флипчарт, стикерле Сабақ жоспарлары
АКТ,
НұсқаулықҚараша Рефлексия, кері байланыс парақшалары, сауалнамаҚұзіреттілік түрлерін ажырата аладыФотосуреттер, слайд, презентация
19Оқушылардық АКТ құзіреттлігін дамытудың маңызы

Шебер сынып АКТ құзіреттілігін дамытудың маңызын Н. Турсунбаева
Нұсқаулық, презентация, флипчарт, стикерле Қараша Рефлексия, кері байланыс парақшалары, сауалнамаАКТ құзіреттілігін дамытуды маңыздылығын үйренеді Фотосуреттер, слайд, презентация
20Дарынды оқушылардың танымдық құзіреттілігін дамыту
Коучинг Дарынды оқушылармен жұмыс Р. Абилкаирова
Г. ЖакеноваНұсқаулық, презентация, флипчарт, стикерле ЖелтоқсанРефлексия, кері байланыс парақшалары, сауалнамаДарынды оқушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту бойынша жұмыс түрлеріФотосуреттер, слайд, презентация
21Белсенді әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың коммуникативті құзіреттілігін дамыту
Шебер сыныпКоммуникативті құзіреттілікті дамыту жолдарыД. Дуйсенбаева

Б. Сарыбаева
Нұсқаулық , флипчартҚаңтар Рефлексия, кері байланыс парақшалары, сауалнамаМұғалімдер коммуникативті құзіреттілікті дамыту жолдары дамытуда тәілдерді қолдануды үйренедіФотосуреттер, слайд, презентация
22Бағалаудағы критериалды тәсілдер

Бағалау құралдарын құрастыру

Шебер сынып Бағалау құралдары мен критериалды тәсілдері

Ж. Салқынбаева
А. Утенова
Бейнежазбалар, презентациялар, Үлестірме материалдар
Қаңтар Бағалауда қолданылатын құралдары мен критериалды тәсілдерді үйренедіФотосуреттер, слайд, презентация
23
Функционалдық сауаттылықты дамытудағы бағалау технологиясы



Шебер сыныпСауаттылықты бағалау технологиясы мен шәкілдеріД. Барлыбаева
А. Алпысбаева Түрлі түсті қима суретті қағаздар, смайлингтер

Ақпан Рефлексия, кері байланыс парақшалары, сауалнамаӘр елде функционалд ық сауаттылық деңгейін бағалау технологиясы мен шәкілдерін үйренедіФотосуреттер, слайд, презентация
24
"Отбасы –тәрбиенің алтын діңгегі”

Ата- аналармен тренинг
Ата-ананың отбасындағы рөлін анықтау, өз баласының болашығы туралы пікірін тыңдау
Мектеп пен ата-ананың байланысын нығайту, Білім алудың маңыздылығын түсіндіру Мектеп психологі, әлеуметтік педагог
Педагог ұйымдастырушыФлипчарт маркер презентация бейнежазбалар
Ақпан Ата-аналар мен мектеп арасында тығыз байланыс , оқу үдерісіне байланыс-ты ой пікірлеріАта-аналар ойларын ашық айта алады, бала тәрбиесіндегі рөлін түсінедіФотосурттер, рефлексия
25Ерекше білім беруді қажет ететін жеке тұлғаның танымдық құзіреттілігін дамыту
ПрезентацияОқушылардың танымдық қабілетін арттыру жолдарын ұсынуТ. Абилова


Флипчарт маркер презентация бейнежазбалар
Наурыз Кері байланыс, ой пікірлер, саулнамаСыни ойлау, танымдық қабілеттері мен құзыреттілігін дамыту жолдарын үйренедіФотосуреттер, слайд, презентация
26Мұғалімнің үздіксіз дамуындағы кәсіби құзыреттілік деңгейін дамыту, қолдану, көрсету
Коучинг
Құзіреттілікті дамыту деңгейі және қойылатын талаптарГ. Жакенова
Р. Абилкаирова
Флипчарт маркер презентация бейнежазбаларСәуір Кері байланыс, ой пікірлер, саулнамаҚұзіреттілікті даму деңгейімен танысады
27Жас педагогтердің құзіреттілігі арттыру жолдары
Таныстырылым Жас мамандардың, тәлім алушылардың құзіреттілігін дамыту жолдарын ұсынадыТәлімгерлер
А. Алпысбаева
Д. Барлыбаева Флипчарт маркер презентация бейнежазбаларСәуірКері байланыс, ой пікірлер, саулнамаПедагогтің кәсіби құзіреттілігін даму жолдарымне танысады
28 Тәлім алушылардың үлгі сабақтары
Ашық сабақтар
Үйренген әдіс -тәсілдерін өз сабақтарында қолдану шеберлігін анықтау
Тәлімгерлер мен тәлім алушылар
Презентация
Нұсқаулық
Үлестірме материалдарСәуір Жаңа үлгідегі сабақтар топтамасыҮйренген әдіс -тәсілдерін өз сабақтарында қолданады тәжірибе алмасады
Тәлім алушылардың көрнекі сабақтарын ұйымдастыру
29Мұғалімдердің пәндік құзіреттілігін дамытуға бағдарланған сабағын жоспарлау
Шебер сыныпСабақта оқушының пәндік құзіреттілігін дамыту үшін жоспарлау жолдарыН.Турсунбаева Д. Дуйсенбаева Сәуір Кері байланыс, ой пікірлер, саулнамаоқушының пәндік құзіреттілігін дамыту үшін жоспарлауды үйренеді
30Сабақта оқушылардың пәндік құзіреттілігін дамытудың маңызы Оқушылардың пәндік құзіреттілігін дамытудың маңызы Б.Сарыбаева Үлестірме материалдарСәуір Жаңа үлгідегі сабақтар топтамасыПәндік құзіреттілігін дамытудың маңызын тсінеді
31Сабақта құзіреттілік бағдарлы тапсырмаларды ұйымдастыру
Презентация
Оқушылардың таным белсенділіктерін арттыру, құзіреттілікке қол жеткізу үші тапсырмалар құру
Ж.Салқынбаева
А. Утенова
Презентация
Нұсқаулық
Үлестірме материалдарМамырКері байланыс рефлексияҚұзіретті тұлға қалыптастыру үшін тапсырма құруды үйренедіФотосуреттер, видео
32Серіктес мектептермен байланыс орнату, тәжірибе алмасу, семинарға қатысу
Семинар ұйымдастыру

Тәжірибені дамыту, кәсіби жетілуТәжірибе алмасу, тәжірибені тарату.
Шеберлік сыныптар мен үлгі сабақтарына, коучинг сессясына қатысу.
Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер




Үлгі сабақ, бейнеролик ПрезентацияНұсқаулықҮлестірме материалдар Жыл бойы Тәжірибе алмасу,
Кері байланыс, пікір
ұсыныстар
Серіктес мектептермен байланыс орнатады, ынтымақтастық орнатады, тәжірибе алмасадыФотосурет-тер, бейнежазба, рефлексия
33Облыстық, аудандық семинарларға қатысу


Тәжірибені дамыту, кәсіби жетілуТәжірибені жетілдіру, тәжіибе алмасуМектеп әкімшілігі, шығармашылық топ
Сертификат-талған мұғалімдерЖыл бойыТәжірибені түрлендіру, байыту жолдары бойыншы ұснысы пікірлерӨзара тәжірибе алмасадыРефлексия, фотосуреттер
34
Желілік қоғамдастықты дамыту

Желілік байланысты дамыту, өзара тәжірибе алмасу,
Мектепке енгізілген өзгерістердің тұрақты дамуын қамтамасыз ету
Cpm. kz сайтында желілік байланысқа шығу, желі арқылы деңгейлік бағдарламадан өткен мұғалімдермен тәжірибе алмасу
Сертификатталған мұғалімдер
МұғалімдерИнтернет желісі,скайп, портал, форум, чат және т.б.Жыл бойыЖелілік топтар арасында-ғы кері байланыс.Келесі қадамды жоспарлау.
Cpm. kz сайтына өз жұмыстарын енгізу арқылы рейтингін көтереді. Тәжірибе алмасады, желелік байланысты дамытадыЖоспар, кері байланыс
35Педагогикалық диалог, аудандық облыстық, республикалық БАҚ мақалалар жариялау Тәжірибе алмасу, іс-тәжірибені тарату, кәсіптік білімдеңгейін көтеруСертификатталған мұғалімдерБасылым көшірмесіЖыл бойыҚадағалауТәжірибемен бөліседі, өз тәжірибесімен таныстырадыМақалалар, сабақ жоспарларының көшірмелері
36Деңгейлік оқып келген мұғалімдердің тоқсандық есептерінің жинағы.Сертификатталған мұғалімдердің жұмысын саралауСертификт-талған мұғалімдерШығармашылық топ, жоспар, кесте, АКТТоқсан сайынҚадағалауАтқарылған жұмыстар сараланадыЕсептер, кесте диаграмма
37Мектеп көлеміндегі іс әрекетті зерттеу қорытындысы

Мектептің дамыту жұмысы бойынша, іс-әрекеттегі зерттеу жұмысының әтижесі туралы туралы қорытынды жасау, нәтижені саралауІ деңгей мұғалімі
Мектеп әкімшілігіМектеп ұжымы, шығармашылық топ
Мамыр Орындалған жұмыстар Іс-әрекетті зерттеудің қорытындысын жариялау .Фото суреттер, кесте, диаграммалар
38Эвалюация
БағалауАлға қойылған мақсаттар мен қол жеткізілген нәтижелерді саралау
Білім сапасының мониторингі
І деңгей тыңдаушысы
Мектеп әкімшілігі, шығармашы-лық топМамыр Жүргізілген жұмыс нәтижесін саралауМұғалімдердің тәжірибелеріне енгізілген өзгерістер мен мектеп тәжірибесін түрлендіру нәтижелерін саралауРефлексивті есеп