Инновациялық жұмыстың жоспары
БЕКІТЕМІН:
Мектеп директоры
_____________
Г.А.Асылбекова
« ___»____2021 ж.
2021-2022 оқу жылындағы «Жылқайдар Егінбаев атындағы интернаты бар орта мектеп» КММ
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ
2021-2022 оқу жылыныңі Сабақты зерттеу (Lesson Stydu) бірлескен зерттеу тобының жұмыс жоспары
Мақсаты: сабақты зерттеу тәсілін тәжірибеге енгізуге мектеп мұғалімдеріне кәсіби қолдау көрсету, зерттеу топтарының тәжірибе таратуына ықпал ету, зерттеу қоғамдастығының жұмысын жетілдіру.
Негізгі жұмыс бағыттары | Өтілетін жобаның тақырыбы, мақсаты | Жауаптылар | Орындау мерзімі |
1 | 2 | 3 | 4 |
Инновациялық жоспар құру. Мектеп көшбасшылығын бөлу, бекіту Мектепті дамыту жоспарын бекіту |
| Мектеп әкімшілігі Мектеп тренерлері шығармашылық топ, сертификатталған мұғалімдер Кәсіби қоғамдастық мүшелері | Тамыз,қыркүйек |
Шығармашылық топ құру | Пән мұғалімдеріне әдістемелік көмек көрсету | Мектеп әкімшілігі , мектеп тренерлері | Тамыз,қыркүйек |
Тәлімгерлік үрдісі Тәлімгерлікті жоспарлау | Тәлімгер мен тәлім алушылар мұғалімдерін бекіту, жұмыс жоспарларын бекіту Жас маман мектебіне жоспарларын өткізу, есеп беру | Сертификатталған мұғалімдер Жоғары санатты мұғалімдер | Қыркүйек |
Сабақты зерттеу (Lesson study) қоғамдастығы арқылы мұғалімдердің бірлескен зерттеу жұмыстарын бастау | Оқушы сауалнамасын өңдеу | Бөлінген көшбасшылық | Қыркүйек |
Ата –ана сауалнамасын өңдеу | |||
Сабақты зерттеу (Lesson study) қоғамдастығы арқылы мұғалімдердің бірлескен зерттеу тақырыбын анықтау | Сауалнама қорытындысын шығару | Сабақты зерттеу қоғамдастығы | Қазан Қараша Желтоқсан |
Нысаналы сыныпты анықтау | |||
Зерттеу тобын анықтау | |||
Сабақты зерттеу тәсілін тәжірибеге енгізуде тәжірибе алмасу | |||
Сабақты зерттеудің бірінші кезеңін қорытындылау | |||
Іс -әрекеттегі зерттеу | Іс-әрекеттегі зерттеу- тәжірибені жетілдіру, терең түсіну мақсатында немесе қабылданған шешім туралы хабарлау үшін сыныптағы жұмысты, тәжірибені жүйелі зерттеу | Сертификатталған мұғалімдер Шығармашылық топ мүшелері | уақытылы |
Шеберлік сынып | Сабақты зерттеу – дамумен ілгерілеудің формуласы | А.Алпысбаева Д.Дуйсенбаева | Қаңтар |
Зерттеу- қажеттіліктен жетістікке | |||
Сабақты зеттеу- мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін жетілдіру тәсілі | |||
КОУЧИНГ | Сабақты зерттеу – тәжірибені жетілдіруге бағытталған ынтымақтастық педагогикалық тәсіл | Бірлескен зерттеу тобының мүшелері | Қаңтар Ақпан |
Сабақты зерттеу – мұғалімнің үздіксіз кәсіби дамуының қуатты құралы | |||
Сабақты зерттеу тәсілін тәжірибеге енгізуде тәжірибе алмасу | |||
Сабақты зерттеудің үшінші кезеңін қорытындылау | |||
Семинар | Сабақты зерттеу тәсілін тәжірибеге енгізуге мектеп мұғалімдеріне кәсіби қолдау көрсету, зерттеу топтарының тәжірбие таратуына ықпал ету, зерттеу қоғамдастығының жұмысын жетілдіру. | Бірлескен зерттеу тобының мүшелері | Наурыз |
Баспаларға мақала жариалау | Инновация – мұғалімнің кәсіби қорғаны | Бірлескен зерттеу тобының мүшелері | Сәуір Мамыр |
Жетекші мектеп пен серіктес мектептермен байланыс орнату, тәжірибе алмасу, семинарға қатысу Семинар ұйымдастыру Тәжірибені дамыту, кәсіби жетілу | Тәжірибе алмасу, тәжірибені тарату. Шеберлік сыныптар мен үлгі сабақтарына, коучинг сессясына қатысу. | Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер | Жыл бойы кестеге сәйкес |
Облыстық, аудандық семинарларға қатысу Тәжірибені дамыту, кәсіби жетілу | Тәжірибені жетілдіру, тәжіибе алмасу | Сертификатталған мұғалімдер | уақытылы |
Желілік қоғамдастықты дамыту | Желілік байланысты дамыту, өзара тәжірибе алмасу, Мектепке енгізілген өзгерістердің тұрақты дамуын қамтамасыз ету Cpm. kz сайтында желілік байланысқа шығу, желі арқылы деңгейлік бағдарламадан өткен мұғалімдермен тәжірибе алмасу | Сертификатталған мұғалімдер Мұғалімдер | Жыл бойы |
Мектеп көлеміндегі іс -әрекетті зерттеу қорытындысы | Мектептің дамыту жұмысы бойынша, іс-әрекеттегі зерттеу жұмысының әтижесі туралы туралы қорытынды жасау, нәтижені саралау | І деңгей мұғалімі Мектеп әкімшілігі | мамыр |