09
февраль
2023
Өгей ата- анамен тұратын оқушылармен жүргізілген жұмыстар Туралы мәлімет
Ж.Егінбаев атындағы иетернаты бар орта мектеп КММ
Өгей ата- анамен тұратын оқушылармен жүргізілген жұмыстар
Туралы мәлімет
2022-2023 оқу жылында мектеп бойынша өгей ата- анамен тұратын 6 оқушы тізімге алынды.
1.Медетбеков Альбина 11 сыныатың оқушысы. Анасы: Медетбеков Ұлтай,өгей әкесі: Шалданбеков Мақсат.
2.Курбанова Инабат 11 сыныптың оқушысы.Анасы курбанова Инна, өгей әкесі: Орманов арман.
3.Түгелбай Айжан 8 сыныптың оқушысы (интернатта тұрады). Анасы: Дәулетова Айгуль, Өгей әкесі: Александр
4.Елісхан Тілеген 8 сыныптың оқушысы. Әкесі: Қабылақат Тілеген,өгей анасы,Қабыл Ұлзина.
5.Бейсенбай Әділет сыныптың оқушысы.Анасы: Бейсенбаев Назима, өгей әкесі: кудеринов Қанат.
6.Елісхан Балжан 5 сыныптың оқушысы. Әкесі: Қабылақат Тілеген,өгей анасы,Қабыл Ұлзина.
Осы тізімдегі оқушылардың ата- аналарының барлығына жеке әңгімелер өткізіліп, кеңестер берілді. Сонымен қатар, ата- аналардан сауалнамалар алынып, қорытындысы шығарылды. Сауалнама нәтижесінде: ата- аналардың балаға деген көзқарастары жақсы екендігі анықталды.
Өгей- ата- аналарға берілген жеке кеңестер барысында , мынадай мәселелер қарастырылды.
Ата- ананың бірі өгей болған жағдайда ата- атанның бала алдындағы жауапкершілігінің жоғары екндігін сезіну, балаға деген мейірімділігін, қамқорлығын көрсету, өз баласындай көре білу туралы т,б кеңес берілді.
Сарапшылардың көзқарасына сүйенсек: өгей әке не анаға баланың туған әкесі не анасымен қарым-қатынас жасау қиын әрі дау тудыратын мәселе екенімен келіседі. Әсіресе туған ана мен өгей ананың арасында жиі қиындық болып жатады. Оларға не көмек бола алады?- деген мәселе төңірегінде профилактикалық жұмыстар өткізілді.
«Қиындықты шешудің жолы: Ақылға қонымды шектеулер қойыңыз. Егер сіз бұрынғы жұбайыңызға балаңыздың өміріне араласуға тыйым салсаңыз, балаңыз эмоциялық жағынан қиналуы мүмкін . Қанша дегенмен өзін “дүниеге келтірген” ата-ана баланың өмірінде ерекше орын алады. Алайда бұрынғы жұбайыңыздың отбасыңызға тым қатты әсер етуіне жол берсеңіз, жаңа өмірлік серігіңізді ренжітуіңіз, тіпті ашуландыруыңыз мүмкін. Сондықтан бұрынғы жұбайыңызбен қандай да бір мәселені бірлесіп шешкенде, ақылға қонымды шектеулер қою арқылы байсалдылық танытуға тырысыңыз» – деген кеңестер берілді.
Туған және өгей ата- аналардың (яғни екі тараптың) балаларының бір- бірімен тату болуы, туысқандарымен қарым- қатынасының бұзылмауы, достарының ортасындағы беделінің қалыптылығы т,б туралы кеңестер беріліп отырды.
Педагог- психолог: М.Каблаш
Өгей ата- анамен тұратын оқушылармен жүргізілген жұмыстар
Туралы мәлімет
2022-2023 оқу жылында мектеп бойынша өгей ата- анамен тұратын 6 оқушы тізімге алынды.
1.Медетбеков Альбина 11 сыныатың оқушысы. Анасы: Медетбеков Ұлтай,өгей әкесі: Шалданбеков Мақсат.
2.Курбанова Инабат 11 сыныптың оқушысы.Анасы курбанова Инна, өгей әкесі: Орманов арман.
3.Түгелбай Айжан 8 сыныптың оқушысы (интернатта тұрады). Анасы: Дәулетова Айгуль, Өгей әкесі: Александр
4.Елісхан Тілеген 8 сыныптың оқушысы. Әкесі: Қабылақат Тілеген,өгей анасы,Қабыл Ұлзина.
5.Бейсенбай Әділет сыныптың оқушысы.Анасы: Бейсенбаев Назима, өгей әкесі: кудеринов Қанат.
6.Елісхан Балжан 5 сыныптың оқушысы. Әкесі: Қабылақат Тілеген,өгей анасы,Қабыл Ұлзина.
Осы тізімдегі оқушылардың ата- аналарының барлығына жеке әңгімелер өткізіліп, кеңестер берілді. Сонымен қатар, ата- аналардан сауалнамалар алынып, қорытындысы шығарылды. Сауалнама нәтижесінде: ата- аналардың балаға деген көзқарастары жақсы екендігі анықталды.
Өгей- ата- аналарға берілген жеке кеңестер барысында , мынадай мәселелер қарастырылды.
Ата- ананың бірі өгей болған жағдайда ата- атанның бала алдындағы жауапкершілігінің жоғары екндігін сезіну, балаға деген мейірімділігін, қамқорлығын көрсету, өз баласындай көре білу туралы т,б кеңес берілді.
Сарапшылардың көзқарасына сүйенсек: өгей әке не анаға баланың туған әкесі не анасымен қарым-қатынас жасау қиын әрі дау тудыратын мәселе екенімен келіседі. Әсіресе туған ана мен өгей ананың арасында жиі қиындық болып жатады. Оларға не көмек бола алады?- деген мәселе төңірегінде профилактикалық жұмыстар өткізілді.
«Қиындықты шешудің жолы: Ақылға қонымды шектеулер қойыңыз. Егер сіз бұрынғы жұбайыңызға балаңыздың өміріне араласуға тыйым салсаңыз, балаңыз эмоциялық жағынан қиналуы мүмкін . Қанша дегенмен өзін “дүниеге келтірген” ата-ана баланың өмірінде ерекше орын алады. Алайда бұрынғы жұбайыңыздың отбасыңызға тым қатты әсер етуіне жол берсеңіз, жаңа өмірлік серігіңізді ренжітуіңіз, тіпті ашуландыруыңыз мүмкін. Сондықтан бұрынғы жұбайыңызбен қандай да бір мәселені бірлесіп шешкенде, ақылға қонымды шектеулер қою арқылы байсалдылық танытуға тырысыңыз» – деген кеңестер берілді.
Туған және өгей ата- аналардың (яғни екі тараптың) балаларының бір- бірімен тату болуы, туысқандарымен қарым- қатынасының бұзылмауы, достарының ортасындағы беделінің қалыптылығы т,б туралы кеңестер беріліп отырды.
Педагог- психолог: М.Каблаш