03
февраль
2023
Пән мұғалімдеріне өткізілген баяндама хаттамасы
Ж.Егінбаев атындағы интернаты бар орта мектеп КММ
Пән мұғалімдеріне өткізілген баяндама
Хаттамасы
Мерзімі: 07.11.2022ж
Қатыысқандар: пән мұғалімдері
Тақырыбы: Оқушылардың танымдық, шығармашылық қабілеттерін дамыту
Мақсатын: оқушылардың іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыра отырып, шығармашылық жұмысқа баулу, ой-өрісінің дамуына пән мұғалімдері тарапынан көрсетілетін жұмыстарды түсіндіру.
Баяндама барысында: оқушылардың шығармашылылық қабілетін дамытуға көңіл бөлу, ғылыми- зерттеу дағдыларын қалыптастыру, алға қойған мақсат пен міндетті орындау үшін оқушы жастардың танымдық, шығармашылық әлеуетін жан-жақты өсіруге, дамытуға ден қою қажет екендігі айтылды.
Оқушының шығармашылық қабілетін дамыту жолдарын кезеңі,
Шығармашылық сипаттағы сабақтар түрлерін жүйелі ұйымдастыру арқылы оқушылардың танымдық белсенділігі қалыптасатындығы,
Шығармашылық сабақтардың оқушылар үшін мынадай маңызды жақтары айтылды.
*оқушының танымдық іздемпаздығы қалыптасады;
*сұрақтарды, мәселелерді терең талдауға үйренеді;
*шығармашылық ой — өрісі артады;
*кітаппен жұмыс, көркем және ғылыми әдебиеттер, баспа материалдарымен жұмыс істеу біліктерін қалыптастырады;
*ұжымдық ой — пікірлері жетіледі, топ мүшелерінің пікірлерімен ортақ тұжырым жасауға үйренеді;
*мұғаліммен оқушылардың қарым — қатынасы ынтымақтастықта болып, сенімділіктері артады;
*оқушы өз ойын еркін айтуға, сөз мәдениетіне үйренеді;
* білімін жүйелі түрде толықтыруға үйренеді;
*өз әрекетіне сын тұрғысынан қарауға үйренеді;
*тұжырым жасап қорытындылауға үйренеді;
*оқу міндеттерін тиімді шешу мүмкіндігін таниды;
*дүниетанымы кеңейіп, рухани дамиды;
*дарынды тұлға ретінде “мен” деген пікірі қалыптасады;
* бәсекелестік қабілеттері дамиды;
*мұғалімге тәуелділіктен арылып, шығармашылық жұмыстарға белсене араласуға үйренеді.
Сонымен қатар оқушыларды үйірмелерге, факультативтік сабақтарға қатыстыру, КВН, КТА, жүзден жүйрік сияқты жарыстарда сынап көру, оқушылардың дүниетанымын кеңейту, шығармашылық жұмысқа баулу, ізденушілік әрекеттерін жетілдіруіне маңызы зор екені түсіндірілді.
Педагог- психолог: М.Каблаш
Пән мұғалімдеріне өткізілген баяндама
Хаттамасы
Мерзімі: 07.11.2022ж
Қатыысқандар: пән мұғалімдері
Тақырыбы: Оқушылардың танымдық, шығармашылық қабілеттерін дамыту
Мақсатын: оқушылардың іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыра отырып, шығармашылық жұмысқа баулу, ой-өрісінің дамуына пән мұғалімдері тарапынан көрсетілетін жұмыстарды түсіндіру.
Баяндама барысында: оқушылардың шығармашылылық қабілетін дамытуға көңіл бөлу, ғылыми- зерттеу дағдыларын қалыптастыру, алға қойған мақсат пен міндетті орындау үшін оқушы жастардың танымдық, шығармашылық әлеуетін жан-жақты өсіруге, дамытуға ден қою қажет екендігі айтылды.
Оқушының шығармашылық қабілетін дамыту жолдарын кезеңі,
Шығармашылық сипаттағы сабақтар түрлерін жүйелі ұйымдастыру арқылы оқушылардың танымдық белсенділігі қалыптасатындығы,
Шығармашылық сабақтардың оқушылар үшін мынадай маңызды жақтары айтылды.
*оқушының танымдық іздемпаздығы қалыптасады;
*сұрақтарды, мәселелерді терең талдауға үйренеді;
*шығармашылық ой — өрісі артады;
*кітаппен жұмыс, көркем және ғылыми әдебиеттер, баспа материалдарымен жұмыс істеу біліктерін қалыптастырады;
*ұжымдық ой — пікірлері жетіледі, топ мүшелерінің пікірлерімен ортақ тұжырым жасауға үйренеді;
*мұғаліммен оқушылардың қарым — қатынасы ынтымақтастықта болып, сенімділіктері артады;
*оқушы өз ойын еркін айтуға, сөз мәдениетіне үйренеді;
* білімін жүйелі түрде толықтыруға үйренеді;
*өз әрекетіне сын тұрғысынан қарауға үйренеді;
*тұжырым жасап қорытындылауға үйренеді;
*оқу міндеттерін тиімді шешу мүмкіндігін таниды;
*дүниетанымы кеңейіп, рухани дамиды;
*дарынды тұлға ретінде “мен” деген пікірі қалыптасады;
* бәсекелестік қабілеттері дамиды;
*мұғалімге тәуелділіктен арылып, шығармашылық жұмыстарға белсене араласуға үйренеді.
Сонымен қатар оқушыларды үйірмелерге, факультативтік сабақтарға қатыстыру, КВН, КТА, жүзден жүйрік сияқты жарыстарда сынап көру, оқушылардың дүниетанымын кеңейту, шығармашылық жұмысқа баулу, ізденушілік әрекеттерін жетілдіруіне маңызы зор екені түсіндірілді.
Педагог- психолог: М.Каблаш