Психологиялық қызмет » Страница 5 » Жетісу облысы Көксу ауданы Ж.Егінбаев атындағы орта мектеп
Жетісу облысы білім басқармасының
Көксу ауданы білім бөлімінің
"Ж.Егінбаев атындағы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
«Буллинг және кибербуллингтің алдын алу»
01
февраль
2023
«Буллинг және кибербуллингтің алдын алу»
Ж.Егінбаев атындағы интернаты бар орта мектеп КММ «Буллинг және кибербуллингтің алдын алу» Мерзімі: 01.02.2023ж Қатысушылар: сынып жетекшілер Мақсаты: сынып жетекшілерге буллинг және кибербуллинг жайлы айтып түсіндіру, мектептегі әлімжеттіктің (буллинг) жағдайының алдын алу. Кеңес беру барысында: Буллинг және кибер буллинг жайында қысқаша түсіндірілді. Оқушылардың буллингке ұшырамауының алдын алу барысында ескертпелер, жадынамалар берілді. Жадынама мазмұны: Егерде оқушыға қандайда бір зұлымдық,
сенім телефоны
01
февраль
2023
сенім телефоны
Т Ә У Л І К Б О Й Ы СЕНІМ ТЕЛЕФОНЫ Республикалық сенім телефоны: 11 Ұлттық сенім телефоны: 150 Тұрмыстық зорлық-зомбылық құрбандарына арналған сенім телефоны: 1415 Мектептегі мамандардың телефон номері: Сот: 87021001883 Сот: 87475416018, 87762104151 (анонимді) Балалармен ата-аналар үшін Мектеп психологі: М.Каблаш Мектеп жанындағы интернат психологі: М.Сулейменова - Консультациялық - психологиялық көмек көрсету; - Күрделі мәселені шешуге көмек көрсетіледі; - Келеңсіздіктің алдын алу жұмыстары
БУЛЛИНГ  ЖӘНЕ  КИБЕРБУЛЛИНГТІҢ АЛДЫН  АЛУ  ӘДІСТЕРІ  МЕН КҮРЕСУ  ЖОЛДАРЫ
28
январь
2023
БУЛЛИНГ ЖӘНЕ КИБЕРБУЛЛИНГТІҢ АЛДЫН АЛУ ӘДІСТЕРІ МЕН КҮРЕСУ
Ж.Егінбаев атындағы интернаты бар орта метеп КММ БУЛЛИНГ ЖӘНЕ КИБЕРБУЛЛИНГТІҢ АЛДЫН АЛУ ӘДІСТЕРІ МЕН КҮРЕСУ ЖОЛДАРЫ Буллинг (баланы жәбірлеу ) – қорлау сипатындағы жүйелі (екі және одан көп) әрекеттер, қудалау немесе қорқыту, оның ішінде қандай да бір әрекетті жасауға немесе жасаудан бас тартуға мәжбүрлеуге бағытталған әрекеттер (1 тарау, 1 бап, 4-1 тармақ, ҚР 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345-ІІ Заңы, 2022.14.07. өзгерістер мен толықтырулармен) Булинге қатысушылар: үш тарапқа бөлінеді жәбірлеуші,
Буллинг бұйрығы
26
январь
2023
Буллинг бұйрығы
Баланы жәбірлеудің (буллингтің) профилактикасы қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 21 желтоқсандағы № 506 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 21 желтоқсанда № 31180 болып тіркелді "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 46-26) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН: 1. Осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес Баланы жәбірлеудің (буллингтің) профилактикасы қағидалары бекітілсін. 2. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту
9- 11 сынып оқушыларыының қарым- қатынас дағдыларын дамыту жүргізіл жаттығулар  Хаттамасы
26
декабрь
2022
9- 11 сынып оқушыларыының қарым- қатынас дағдыларын дамыту жүргізіл
Ж.Енгінбаев атындағы интернаты бар орта мектеп 9- 11 сынып оқушыларыының қарым- қатынас дағдыларын дамыту жүргізіл жаттығулар Хаттамасы Мерзімі: 26.12.2022ж Қатысушылар: 9-11 сыныптың оқушылары Барлығы 81 оқушы Қатысқаны: оқушы 70 Тақытыбы: «Бәріміз біріміз үшін, біріміз бәріміз үшін» Мақсаты: Оқушылардың қарым-қатынасын дамыту, сынып ішілік жағымды атмосфера тудыру. Жаттығу барысында: 1 «Ыстық орындық» жаттығуында оқушылар орындыққа отырып, өзін таныстыра отырып, қойылған сұрақтарға жауаптар
Дарындылықты дамыту бойынша жаттығулар
06
декабрь
2022
Дарындылықты дамыту бойынша жаттығулар
Ж.Егінбаев атындағы интернаты бар орта мектеп КММ Дарындылықты дамыту бойынша жаттығулар Мақсаты: логикалық тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту. Білімділік: өскелең ұрпақтың психикасының даму заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастыру. Дамытушылық: коммуникативтік қабілеттерін дамыту, психикалық процестер туралы түсініктер (қиял,ақыл, ойлау, ес, зейін, сана) беру, ой-өрісін кеңейту. Икемділік пен шеберлікке баулу. Тәрбиелік: балалардың моральдық, адамгершілік
Қабілетті оқушыларға өткізілген ойын жаттығулар
06
декабрь
2022
Қабілетті оқушыларға өткізілген ойын жаттығулар
Ж.Егінбаев атындағы интернаты бар орта мектеп КММ Дарындылықты дамыту бойынша жаттығулар Мақсаты: логикалық тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту. Білімділік: өскелең ұрпақтың психикасының даму заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастыру. Дамытушылық: коммуникативтік қабілеттерін дамыту, психикалық процестер туралы түсініктер (қиял,ақыл, ойлау, ес, зейін, сана) беру, ой-өрісін кеңейту. Икемділік пен шеберлікке баулу. Тәрбиелік: балалардың моральдық, адамгершілік
Кәсіптік бағдар бойынша тренингтік жаттығу
01
декабрь
2022
Кәсіптік бағдар бойынша тренингтік жаттығу
Ж.Егінбаев атындағы интернаты бар орта мектеп КММ Кәсіби бағдар беру бойынша тренингтік жаттығулар Мамандықтың бәрі жақсы қалауыңша таңдап ал! Мақсаты: оқушыларға мамандықтың түрлері, олардың адам өміріндегі маңызы туралы түсінік бере отырып, өз бейіміне сәйкес мамандық таңдай білуіне ықпал жасау; кәсіби бағдар беру; түрлі жаттығулар арқылы таным процестерін дамыту, өз пікірін еркін айтып, өзгенің пікірін сыйлай білуге, жүйелі ойлауға баулу. Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар Әдісі:
9 сынып Голланд тест
21
ноябрь
2022
9 сынып Голланд тест
«Ж.Егінбаев атвндағы интернаты бар орта мектебі» КММ Д.Голландтың кәсіби тұлғалық типті анықтау жұмысының Хаттамасы Мерзімі: 21.11.2022 жыл Зерттеуші: Каблаш Манар Қатысушылар: 9 «А» сынып оқушылары Барлығы: 16 оқушы Қатысқаны: 16 оқушы Тақырыбы: «Д.Голландтың тұлғаның типтерін анықтау тест » Мақсаты: Джон Голландтың әдістемесі арқылы оқушылардың кәсіби тұлғалық типтерін бағалау, тұлғаның әлеуметтік бағытын анықтау. № Типтер : Оқушылардың аты- жөні:Реалис тік типИнтелектуалдық типӘлеуметтік
11  сынып оқушыларының пәнге  деген қатынастарын зерттеу
19
ноябрь
2022
11 сынып оқушыларының пәнге деген қатынастарын зерттеу
«Ж.Егінбаев атындағы интернаты бар орта мектеп» КММ 11 сынып оқушыларының пәнге деген қатынастарын зерттеу Хаттамас Мерзімі: 19.10.2022ж Зерттеуші: мектеп психологі: М.Каблаш Зерттелушілер :11 «Ә» сынып оқушылары Барлық оқушылар: 12 оқушы Қатысқан оқушылар: 9 оқушы Тақырыбы: «Пәнге көзқарасты анықтау тест» Мақсаты: оқушылардың пәнге деген көзқарасын, қатынасын, қызығушылығын анықтау. Қолданылған әдіс: тест Тестілеу барысында: 12 негізгі пәннен 8 өлшеуіш бойынша кесте толтырды . Нұсқау: «Аталған